Saturday, March 19, 2011

SEGMEN/CERITA/KISAH AKU DAN WARNA...AZUL (BIRU)


**klik banner untuk join**

a. buat entry/kisah/cerita tentang anda dan warna biru (pengalaman)

hadoi.rugi betul saya tak join segmen warna hijau yang lepas sebab itu my feveret kaler tau!of course la banyak kisahnya pasal warna hijau tu.tapi takpe la.segmen biru ni pun ade kisah dan tauladannya.hihi.

mari berpantun dulu ye..

wings nyanyi lagu biru mata hitamku,
radhi nyanyi haru-biru(eh sori takde kena mengena okeh),
siapa pernah naik bas warna biru?,
dah pernah naik tak perlu malu..

saya ingat lagi.tahun 2002.cuti semester memang lama.jadi saya part-time la kat sebuah kilang elektronik berdekatan kampung saya.nak kena sebut ke nama kilang tu?tak payah kot.kilang P.boleh kan?

saya jumpa Kekasih kat situ la.sambil kerja sambil cari pakwe.haha.tipu.Kekasih yang ngurat saya dulu.Kekasih pun buat part time masa tu.kami duduk sekampung.mula2 dia tak tau saya sekampung dengan dia.hampes kan?jadi hari2 kami akan naik van kilang warna BIRU sama2.pergi dan balik.

van ini ke?

~sumber.tq~

eh bukan..hihi.

kami mengumumkan tarikh percintaan (ewah poyo) pada 20 april 2002.lepas tu kami bercinta bagai nak rak.sambung belajar balik.Kekasih di skudai dan saya di segamat.weekend je mesti nak kena jumpa.abis duit PTPTN buat cintan cintun.keji.hihi.

lepas bercinta bagai nak rak.kami bertunang pada 13 april 2007.memang harusla RAK kan?2002 sampai 2007 tak ke lama?opps..takde kena mengena dengan warna BIRU okeh.cacamarba juga ada.hihi.encik tunang kumpul duit cepat2 dan kami disatukan sebagai suami isteri pada 23 ogos 2007.Alhamdulillah..eh dah la kan.lepas2 ni takde warna biru.eh ada,tahun 2008.11 jun kami dapat baby boy.jadi kad baby haruslah warna BIRU kan?

ok.itu saje kisah aku dan BIRU.sekarang ni setiapkali nampak van kilang warna BIRU kami akan teringat kisah dolu2..kisah saya dan encik suami.yang juga kekasih dan sahabat dunia akhirat saya^_^


b. kalau dah siap...letakkan link segmen tu kat ruangan komen pada enrty ini.

[okeh!]

segmen akan expired selepas 3 hari dari tarikh di blogkan (18 mac 2011)...

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

No comments: