Tuesday, June 28, 2011

Munnafendy 1st GA

**klik banner untuk join**


jom meriahkan Munnafendy 1st GA yang dianjurkan oleh http://gadiskutersayang.blogspot.com.

hadiah yang menanti follower yang bertuah adalah:

Pertama - VOUCHER TREATMENT bernilai RM100
Kedua - VOUCHER PRODUK bernilai RM50


APA YANG MENARIK DENGAN BLOG SAYA??
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
V


ini adalah blog contest, giveaway dan lucky draw serta yang sama waktu dengannya. saya bina rumah khas untuk contest sebab entri saya nanti banyak tentang contest je pulak. bercampur aduk. cacamarba. sesiapa yang terasa nak join contest di sana sini boleh la refer blog saya yang ni. hehe. blog personal saya adalah Cerita Ceriti



blog yang ni pulak lebih kepada momen-momen dalam hidup kami sekeluarga, pahit manis masam kehidupan,  pengetahuan, dan apa juga yang saya rasa nak kongsi dengan pembaca blog saya yang tak seberapa tu.hihi. jemput singgah ye. 

dengan ini saya tag 2 orang yang bakal join ga ini:
zahidah
azatiesayang

tarikh tutup: 30 jun 2011
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

1 comment:

Munn Jaafar said...

thanks join okeh....good luck^^