Monday, June 6, 2011

Kalau Saya dapat RM300

**klik banner untuk join**

*Penyata akaun as at 15 ogos 2011 (amiin..) 
~klik untuk tumbesaran lanjut :)



baki RM100 saya bercadang nak sambut Anniversary ke-4 kami 23 ogos nanti.
tiap-tiap tahun encik Suami je yang sponsor.
kali ni kalau ada rezeki saya nak beli sesuatu yang berguna sebagai hadiah 
untuk kami sekeluarga dan dikenang selamanya.


dah beli boleh la membaking..masak macam-macam untuk keluarga :)
boleh juga masak super-duper special untuk Anniversary nanti ^_^

23.08.2007 tarikh keramat,
saya dan encik suami selamat disatukan,
kami menyambut ulangtahun perkahwinan ke-empat,
Puan Safra tolong sponsorkan :)

saya surirumah sepenuh masa,
niat dihati berbakti kepada keluarga,
kalau dapat RM300 alangkah bahagianya,
dapat membantu sekali-sekala.

tag 3 orang untuk join sama:
sis fieda
sis atie
nanakimie

Seorang pemenang hadiah utama

akan menerima wang tunai sebanyak RM300
(kenapa.. x percaya ke? hehehe betul ni wang tunai ringgit malaysia tiga ratus sahaja)

dan 3 hadiah saguhati sebanyak RM100 setiap seorang

Rezeki dari Allah swt perlulah dikongsi bersama dan diagihkan kepada yang lain2 supaya lebih banyak yang masuk kat kita nanti.. insyaallah..


tarikh tutup: 15 julai 2011 @ 11.59pm
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

2 comments:

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam Anim..makasih tag.Ngah cari idea nih..nk buat apa ngan RM300...mcm2 nak beli..hihi

Cik Puan said...

terima kasih anim sbb sudi join contest ni.. entri yg sgt menarik.. saya suka =) insyaallah kalau ada rezeki pasti anim akan dpt gak sebuah oven untuk kerja membaking tu..good luck yee