Monday, June 13, 2011

Rezeki Jun lagi. Alhamdulillah..

saya terima komen dari eB tentang kemenangan yang dah agak basi ni. kesian kan? saya tak perasan pulak tentang kemenangan yang ni. sorry eB. sorry sangat-sangat. 


dah umum 22 mei 2011.lama kan?

keputusan boleh check kat sini

terima kasih eB. sebab sabar menunggu. dan sebab sudi beri juga hadiah tu kepada saya. 

hari ni juga ada mesej dari PinkUmmi. saya menang cabutan bertuah untuk saguhati. terima kasih PU :)


keputusan boleh check kat sini

last, rezeki My Sweet Memory Contest. hehe. tak menang pun. tapi penganjur baik hati nak bagi hadiah untuk yang kalah juga. Alhamdulillah..kira menang jugak la.haha.


keputusan boleh check kat sini

terima kasih kepada semua penganjur.
tahniah kepada semua pemenang.

Kemenangan ke-34, 35 dan 36 tahun 2011
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

5 comments:

eB ezrin said...

TAHNIAH YER:)busy sgt tuh nmpknyer ;p

aNiM said...

hehe.
tq eB.
buat2 busy je.hihi

Cempaka Kuning said...

Tahniah Anim...

anismelon said...

wahwah..tahniah ye..heee...suke la toh menang..hehehe..:)

miezaniera said...

wahh bertuahnye dia..sy pn ada berita gembira..tahniah..anda merupakan pemenang bertuah di blog saya..jom tgk..

http://senangmenang.miezaniera.com/