Wednesday, July 6, 2011

1st Anniversary giveaway Dunia sebenar Shida

**klik banner untuk join**

pendapat anda tentang shida dan blog shida

[saya sangat tak reti bagi pendapat tentang blog. blog saya pun tak canggih-manggih.huhu]

1) sangat kemas ok. saya suka.
2) sampai je blog shida, terus jadi biru mata hitamku (tipu). takpe. tenang :) mesti shida peminat biru.
3) blog shida tak berat. takde widget menyemakkan mata ^_^

ok.tu je.


tarikh tutup: hanya 100 peserta yang shida akan had kan untuk GA kali ni. Jadi siapa cepat dia dapat.

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

3 comments:

zahidah seran said...

oh ni aku dah join dah. hehe.

Aimie Diyanna said...

Hope berjaya, aimie pun join jgk.

saya nak mntak tlg awk blh? Tolong komen Entri saya yang ni>>

http://imedianna.blogspot.com/2011/07/saya-bertudung-dan-saya-sangat-pretty.html

sebab saya masuk GA Contest yng memerlukan komen yg byk dr blogger2 :) tq ye.

Shida Radzuan said...

gudLuck sis ^_^