Tuesday, July 19, 2011

Beba Opening Give Away Contest!!

**klik banner untuk join**


berita baik untuk semua,
ada contest untuk anda,
saya di-tag oleh kakak saya,
saya sahut cabaran mrs redzuan untuk join sama :)

wahai manusia yang ada blog,
juga mereka yang jadi follower Beba,
kalau belum follow sila follow dua-dua blog,
cik Beba nak pilih yang cukup syarat saja.


hadiah untuk seorang yang bertuah saja,
cepatlah join sebelum 23 Julai 2011 nanti,
kalau nak join, buat satu entri gempak sekarang juga.

Hadiahnya??




tadaaa..



entri gempak harap diterima,
menang kalah belakang kira,
siapa taknak menang hadiah sila beritahu saya,
harap-harap ada rezeki saya :)


dengan ini saya tag Faid Azman untuk join contest ini :)

siapa lagi yang belum join?
nak join?


tarikh tutup: 23 Julai 2011
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

No comments: