Sunday, July 17, 2011

Contest: Saya ada Cash RM1000..!!

**klik banner untuk join**

tag:
zahidah
cempaka kuning
nanakimie

-List kan 2 benda yang awak nak dengan adanya cash RM1000- 
yang pertama: STAND MIXER

dan yang kedua: OVEN

stand mixer idaman hati,
oven pula termimpi-mimpi,
sampai kini tak dapat lagi,
entah bila mimpi jadi realiti.

kalaulah saya ada cash seribu,
dua benda tu la yang saya nak dulu,
kek, kuih raya atau bahulu,
semua saya nak buat untuk tetamu.


dua benda idaman surirumahtangga,
sana sini semuanya sama,
senang membaking, memasak segala,
anak suka suami gembira keluarga bahagia :)

Hadiah?? jom tengok~


nak tahu hadiah apakah dia,
bukan duit seribu sempena tajuknya ya,
kurma YUSUF TAIYOOB untuk 3 pemenang sahaja,
buat berbuka di bulan puasa :)


tarikh tutup: 31 julai 2011
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

4 comments:

fieda said...

alamak..anim sama la impian kita....tu la akak nk sgt mende ni..skrg ni akak guna oven yg sekali dgn dapur tu je..x best..dh semput dah...pastu mixer guna yg putar pakai tgn jer...best kan kalu impian kita nk dpt 2 mende ni tercapai..husband akak ckp pakai la dulu mana yg ada...hihihi..huhuhu...

aNiM said...

@fieda: haha. agaknya surirumah memang mimpi benda ni je ek.hihi. saya lagi la takde oven kak. bagi hint pun tak faham lagi ni.haha. tunggu tahun bila baru nak dapat la ni.hihi.sekarang ni buat kuih semua yang kukus je. boleh la tu..mixer pun tak nampak bayang lagi ni.haha

fiQRa said...

Salam ramadhan awk~ congrats awk pemenang contest by fiQ’Ra =) http://fiqracake.blogspot.com/2011/08/keputusan-pemenang-contest-saya-ada.html

aNiM said...

@fiQ'Ra: Alhamdulillah..terima kasih fiQ'Ra :)