Wednesday, July 6, 2011

222

Salam.
follower saya untuk blog ini sudah mencecah 222. setakat yang saya tulis entri ni la. tu mungkin tak termasuk yang dah unfollow. hihi. tapi saya tulis sebab saya suka nombor 2 selain nombor 7. sebenarnya saya nak buat juga entri untuk follower ke-111. tapi entah kenapa lupa je (alasan munasabah tak?). nanti la ek. kalau follower dah mencecah 333. saya masukkan sekali dalam 1 entri. haha.


follower yang bertuah itu adalah encik Mohd Khairi Khadzir. pemilik blog http://www.mohdkhairi.com. beliau follow saya mungkin sebab saya join giveaway yang beliau anjurkan iaitu

1st GIVEAWAY mohdkhairi.com


dah join dah giveaway beliau? sempena umur beliau yang mencecah ke angka dua puluh tiga pada 25 jun lalu. kalau belum join, sila join sebelum 17 julai 2011 jam 11 malam.

oh ya, hairie adalah orang johor. hehe. senegeri dengan saya. tapi tak sama daerah. parit sulong, batu pahat ye? selalu juga ke sana sebab ada saudara saya menetap kat sana. mak saya pun orang batu pahat. tapi sekarang kami menetap kat Kluang.


sesiapa yang nak kenal dengan pelajar UiTM ni, sila jangan segan-segan klik banner kat bawah.


atau boleh like fanpage beliau di sini. hihi. sorry saya tak pandai promote blog. sekian.


ok.daaa (^_~)v

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

No comments: