Wednesday, May 4, 2011

Alhamdulillah..menang Hadiah Utama GA 11!!!

Alhamdulillah..
saya tertengok (ececehh..) keputusan Hadiah Utama GA 11.dah tengok dah?hehe.keputusannya pun boleh tengok kat Contest Sana Sini :)
setelah 11 hari bermula 11.4.2011 hingga 21.4.2011 saya turut serta dalam GA 11 akhirnya hadiah utama menjadi rezeki saya.dan..saya bakal terima hadiah-hadiah kat bawah ni..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
V
Beg sandang warna merah dari singapore dan dompet duit siling.Dari kiri FM PD, Melaka, Penang & Labuan. Key Chain Melaka, Sabah, Muzium Telekom & KL Tower. (Jumlah : 11) Tajaan S.H.A.I.Z.H.A.R



Tajaan : Sis Lin

Menjadi milik??



Alhamdulillah..rezeki.11 hari tu macam final exam kan?peserta GA 11 yang lain pun rasa macam tu tak?haha.
terima kasih kepada penganjur GA 11 dan semua penaja.

Kemenangan ke-19 tahun 2011
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

9 comments:

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam anim...Tahniah yer!!bkn main murah lagi rezeki anim skrgkan....Alhamdllh.

NOOR FATIN said...

tahniah kak!! :)

qucachahir said...

tahniah sis ;)

cempakakuning said...

Tahniah anim...

aNiM said...

sis atie: terima kasih :) Alhamdulillah..rezeki anak2 :)

fatin: tq dikk.. :)

qucachahir: terima kasih :) Alhamdulillah..

aNiM said...

sis CK: terima kasih kak :)

fieda said...

wow3x...tahniah anim...btul2 rezeki ga11 ni untuk anim..akak mmg dah mimpi pun anim yg menang...hehehe..btul tau,x tipu...ehem2x...kata aritu nak share hadiah...hahaha...buleh la share tu...:)

aNiM said...

sis fieda: hhahahahaha..ape la kak,sampai mimpi2 pulak ha..

share?psst..jgn la cakap kuat2.nanti sy calling2 ye.kakaka

MYA EL QAYREENA AZRYAN said...

semoga lbh murahhh rejekiii