Tuesday, May 17, 2011

e.L.e DeSiGn 1st giveaway

**klik banner untuk join**

e.L.e DeSiGn nama blognya,
seorang cikgu minat craft juga,
nak tahu lebih lanjut klik banner di bawah saja,
craft menarik dan comel juga.






keychain comel pelbagai tema,
hp case dan pencil case menarik hati,
kotak tisu juga istimewa,
produk e.L.e DeSiGn memang tersendiri.




semua tentang felt craft memang saya minat,
nak buat sendiri tangan tak berseni,
sekali pandang memang dah terpikat,
design apa pun memang menarik hati.

 sis Qienah dah pun minta idea,
saya cadangkan yang saya suka,
buatla brooch dan hair band untuk wanita,
pasti pelanggan tersenyum suka. 


~felt brooches bentuk animals.comel bangat!~

~hair band~

yang kat bawah ni pun saya minat juga.mungkin sis qienah boleh hasilkan juga untuk masa akan datang.comel kan?



hadiah istimewa sedia menanti,
3 pemenang yang bertuah nanti,
sesiapa nak join apa tunggu lagi,
tarikh tutup semakin menghampiri.

19 mei 2011 giveaway tamat,
cepatlah anda turut serta,
join e.L.e DeSiGn 1st Giveaway sebelum terlambat,
siapa tahu hadiah itu milik anda :)

Happy Teachers Day Cikgu Qienah :)

Happy Birthday :)
Semoga Allah merahmati mu sentiasa..
Semoga dilimpahi rezeki yang halal dariNya..
dan semoga bisnes felt craft bertambah maju..
amiin..

Photobucket

**felt images yang saya cadangkan adalah hasil rompakan dari encik google.tq sooooo...much!
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

No comments: