Sunday, May 8, 2011

Contest : Gambar Desktop Lappy!

**klik banner untuk join**

gambar Desktop Lappy saya :)

kenapa saya guna gambar ini sebagai background desktop lappy saya??

1) sebab saya suka gambar ni.menenangkan jiwa (^_^)v
2) sebab gambar ni gambar buah hati pengarang jantung saya :) kat mana-manapun saya letak gambar ni.kat fesbuk, kat twitter..ha,nampak header atas tu?sama tak?
3) bila ada gambar ni kat desktop, saya takkan terlebih buang masa mengadap lappy je. gambar ni macam reminder la.takde la anak-anak jadi anak terbiar main sorang-sorang.hehe.sila abaikan sebab yang ke-3 ni (^_~)v

tag:
sis fieda
dyana

tarikh tutup: 14 mei 2011
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

2 comments:

..gugu.. said...

cantek pic nie..

tq join ye sis ;p

aNiM said...

tq gugu :)

ur welcome..