Monday, March 14, 2011

Contest Adik-Beradikku Yang Cute


**sila klik banner untuk join contest ini**

alamak!saya dijemput oleh tuan tanah kedaun ini untuk join contest yang beliau anjurkan.okeh!saya join ^_^

syarat2 contest:

1. saya dah follow.jangan tolak markah saya ye.hihi.

2. dah buat entri+banner+link
3. letak banner kat sidebar+link juga (okeh!)
4. saya pilih gambar adik beradik yang ni.sebab adik ke-enam saya ni masih anak dara bujang.hihi.yang lelaki tak sesuai pulak nak cakap cute.maklumla dah bermisai berjanggut bagai.ada sorang je adik perempuan yang single mingle.jadi ni dia adik beradikku yang cute.
alamak!mana pulak gambar minah ni sorang2.jumpa gambar ni berdua dengan hero saya nabil.lulus tak?hihi.

errr..saya nak tepek gambar ni jugak la sebab takut adik beradik yang lain jeles.hahaha.pigidah.
ha..amek ko.beratur panjang la pulak.kami dapat bersama 7 orang adik beradik ni time raya je.susah dah tua2 besar ni nak dapat kumpul sama2.ni gambar raya taun lepas.

saya tag:

tarikh tutup: 10 april 2011 sebelum 12 tengah malam

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

No comments: