Saturday, March 12, 2011

Contest Gaya Manja Si Anak


***sila klik banner untuk join contest ini***

ini adalah gambar yang saya pilih untuk tatapan tuan tanah seterusnya memilih saya sebagai pemenang ^_^
ini gambar hero saya nabil dengan enSuami.memang nabil sangat2 manja dengan ayah dia.jadi memang sentiasa la dia menunjukkan gaya manja bila dengan ayah dia.bila tanya 'nabil anak siapa?' dia akan cakap anak marzarudin (enSuami).saya tanya lagi 'habistu adik anak siapa?dia akan cakap anak zuraidah hanim (saya)..haih.pandai2 je kan?err..banyak lagi gambar gaya manja nabil.saya hantar lebih boleh?nanti tuan tanah tolong pilihkan ye ^_^

yang ni..

atau yang ni ^_^

** saya adalah seorang blogger Malaysia :)

** saya adalah follower blog ini (^_~)

saya tag:

tarikh tutup: 1 april 2011 (saya nak hadiah dari cameron itu okeh!hihi)

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

No comments: