Friday, March 18, 2011

CONTEST GAMBAR PALING CHUMEL

**klik banner untuk join**

**dah jadi FOLLOWER Pena Cik Eyqasara.

**gambar saya yang paling chumel adalah..
gambar bersama hero dan heroin saya ^_^
gambar ni diambil ketika kami menghadiri jemputan kahwin sepupu encik suami di bandar tenggara,kulai, johor.alamak, nabil dan damia tak memandang kamera?takpe la kan?sebab gambar saya haruslah chumel.dan saya tak boleh menjadi chumel tanpa anak2 disisi saya.hihi^_^

cik eyqasara anak kedua,
sekarang student bakal setiausaha,
kalau anda nak pen Parker percuma,
silalah join contest Pena Cik Eyqasara ^_^

saya tag:

tarikh tutup: 25 april 2011
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

6 comments:

Fieda said...

mamanya mmg comeyy kiut miut la....

aNiM said...

hihi.comel ke montel?kakaka^_^

Anonymous said...

6t diana free diana join k..tggu2.huhu.

aNiM said...

ok diana:)

nnt join ye :)

EYQASARA said...

alorh chumelnyer... ;) gud luck eah! thnx join... :D

aNiM said...

tq.hihi.
okeh!ur welcome