Monday, March 14, 2011

CONTEST : ''PEREMPUAN/LELAKI MELAYU TERAKHIR".....!!!


**sila klik banner atau link kat atas untuk join**

saya tag:

**saya adalah seorang perempuan ^_^
**saya dah jadi follower blog Qhaizaa

**share entri ni kat fesbuk?oke bos!
**jom kita tengok gambar perempuan melayu terakhir memakai baju kurung..kakaka..
teka saya yang mana?haha.mestila perempuan yang berbaju kurung itu..

ha..ni dia perempuan melayu terakhir bermain layang2(poyo je.haha)..ehem..nak senyum pun malu2 tau..

** saya nak join contest ni sebab..

"gendang gendut tali kecapi,
kenyang perut suka hati,
kenapa saya nak join contest ni,
sebab tuan tanah nak bagi beg ni...

saya juga join contest ni sebab saya ingin memberi sokongan kepada tuan tanah dan berkenalan dengan blogger2 melayu terakhir yang lain (^_^)v

**tagline paling kreatif saya untuk memartabatkan pakaian tradisional kita..

"baju kurung baju melayu,
jangan lupa baju kebaya,
tak kira orang cina, india atau melayu,
pakaian tradisional tidak dilupa.."

tarikh tutup contest : 31.3.2011
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

2 comments:

qhaizaa said...

wahhh...tq eaa sbb sudi join...:)
keep in touchh...:)

aNiM said...

ur welcome :)
okeh ^_^