Thursday, March 24, 2011

Contest Senyuman Seindah Suria by ROSLIZA ROSLAN

**klik banner untuk join**

syarat-syaratnya:


1 - Follow belog ROSLIZA ROSLAN dan like fanpage 'ROSE SHOPPING BAG' atau fanpage 'ROSLIZA ROSLAN'
[id : aNiM]
[facebook id : Anim Seran]


2 - Buat entry khas dengan tajuk 
'Contest Senyuman Seindah Suria by ROSLIZA ROSLAN' 
[done]
then korang story la pasal gambar senyum korang dan sertakan gambar sekali. Tak kisahlah senyum tak nampak gigi ke,
nampak gusi ke, whatever......yang penting senyum ! 
*gambar saya senyum mesti nampak gigi.kadang tu try nak senyum mengulum.memang tak jadi la gambar tu.walaupun gigi saya tak berbaris cantik macam gigi erra fazira (apa kena mengena ek?) cuba tengok gambar saya senyum tak nampak gigi...

buruk kan?memang tak jadi.haha.serba tak kena.jadi setiap kali bergambar saya akan senyum nampak gigi sampai lenguh mulut :D

"senyum seindah suria,
 kan membawa cahaya..

kau tersenyum ku tersenyum,
kemesraan menguntum..

dan..saya nak tepek lagi gambar senyum seindah suria anak2 saya.jangan marah ye tuan tanah.senyum..senyumm..



Apabila entry dah siap, tinggalkan link anda di sini okeh !
[okeh!]
Tarikh tutup penyertaan adalah pada 10 April 2011

Keputusan 100% hak milik tuan empunya belog T_T

Sebarang pertanyaan sila email saya di selendang_kasih@ymail.com @ tinggalkan komen anda di Fanpage Rose Shopping Bag

HADIAH MISTERI MENANTI ANDA !!!
Bergantunglah si jejaka atau perempuan yang menang ye.

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

No comments: