Tuesday, March 8, 2011

kawaii handmade giveaway :)


siapa nak bag yang kawaii?jom terjah blog kawaii handmade yang menawarkan rekaan yang kawaii untuk anda :)

handbag kawaii yang TRENDY (^_~)v

tas serut dan small case yang sangat kawaii..

kawaii SLING BAG ada..

BACK PACK yang kawaii dan colourful pun ada!!

KAWAII KAN????bukan itu je.ada clutch dan pouch juga.jadi sempena pembukaan blog Kawaii Handmade dan pengenalan kepada produk2 yang kawaii dan menarik, jom join giveaway ini.

hadiah yang bakal disambar (kalau menang la..heheh) :

1x Pemenang Pertama
Bag dari Kawaii Handmade
5x Coupon RasaMas :
Buy 1 free 1 (Buy 1 Prime Roast Steak and get 1 Roaster Rice)
Buy 1 free 1 (Buy 1 PrimeRoast Rice and get Pita Bread)
Buy 1 free 1 (Buy 1 Prime Roast Steak and get 1 Spagetti Bolognaise)
Buy 1 free 1 (Buy 1 Chicken Chop and get 1 RasaMas Mee Bandung)
Buy 1 free 1 (Buy 1 Fish & Chips and get 1 Nasi Lemak)


3x Pemenang Kedua

3x Coupon RasaMas :
Buy 1 free 1 (Buy 1 Prime Roast Steak and get 1 Roaster Rice)
Buy 1 free 1 (Buy 1 Roaster Chop and get PrimeRoast Rice)
Buy 1 free 1 (Buy 1 PrimeRoast Rice and get Pita Bread)


3x Pemenang Ketiga

3x Coupon RasaMas :
Buy 1 free 1 (Buy 1 Prime Roast Steak and get 1 Spagetti Bolognaise)
Buy 1 free 1 (Buy 1 Chicken Chop and get 1 RasaMas Mee Bandung)
Buy 1 free 1 (Buy 1 Fish & Chips and get 1 Nasi Lemak)


3x Pemenang Lucky Draw

4x Coupon RasaMas :
Buy 1 free 1 (Buy 1 Nasi Kari Ayam and get 1 Garlic Bread)
Buy 1 free 1 (Buy 1 kids Meals and get 1 Scoop Ice Cream)
Buy 1 free 1 (Buy 1 Nasi dengan Ikan Sunny Thai and get 2 Curry Puffs)
Buy 1 free 1 (Buy 1 Kari Laksa and get 1 Carbonated Drink)

*Semua coupon RasaMas sah sehingga 31 Julai 2011.

saya tag 5 orang kawan2 saya yang kawaii untuk menang beg kawaii dan kupon makan2 di RasaMas ni.hehe:


ha,sape2 nak join sila klik banner atau link kat atas tu.tarikh tutup: 15 mac 2011

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

3 comments:

Fieda said...

OK..NANTI SAYA JOIN..TQ

SAYA ADA TAG ANIM LINK NYA..http://sukahati-fieda.blogspot.com/2011/03/join-contest-aku-kaya.html

.::: Princess MOMOY :::. said...

salam
tuan rumah datang
terima kasih sudi join yer
all the besat dan salam kenalan =)

Dia kata saya cantik TAPI saya..."
Pembunuh anak kucing wanita mohon maaf kepada rakyat Malaysia"
ORI-KESHI | Kawaii Eraser Maker"

aNiM said...

sis fieda,sy dh join.tq tag saya :D

princess momoy: tq tuan rumah dtg menjenguk :)
salam kenalan..