Friday, April 22, 2011

CONTEST : inner tu saya punya!

**klik banner untuk join**

tag:
sis fieda - kalau akak join lepastu dapat inner tu tapi taknak sila bagi kat saya ye.kakaka~
sis cempaka kuning - kalau dapat kena share tau (jahat.haha)

~saya yang mana?wajiblah yang mak budak itu.heheh~

inner itu saya punya,
saya nak tempat pertama,
kalau menang dapat lima,
jadi inner itu saya punya.

inner itu saya punya,
tak dapat lima, dapat empat pun jadi la,
dapat empat inner dah jatuh nombor dua,
asalkan inner itu saya punya.

inner itu saya punya,
tak dapat pulak nombor dua?
dapat nombor tiga, empat atau lima,
inner itu tetap saya punya.

inner itu saya punya,
Mrs.VIP nak bagi saya,
pengumpul, penggila atau pemakai inner itulah saya,
please..please..please..inner itu bagi kat saya :))

inner itu saya punya,
sebab saya pakai shawl saja,
inner dan shawl sehati sejiwa,
aNiM dan inner juga ditakdirkan bersama :))


tarikh tutup: 7 mei 2011
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

3 comments:

Anonymous said...

Tq sudi tag.

mrs chenta said...

gudluck sweety =) thanks join! salam kenal ^^,

mrs chenta said...

kejap lagi buka blog zetty ya =)