Thursday, April 21, 2011

Terima kasih sis cempaka kuning!!

terima kasih tak terhingga kepada sis norzie a.k.a cempaka kuning (CK) di atas pemberian key chain dari melaka itu.suka sangat.dan yang terlebih suka mestilah nabil.terima kasih sis.key chain dah sampai semalam.hari ni baru nak buat entri.hehe.

~cantik kan?~

~hehe.hadiah yang mama dapat wajibla ada modelnya kan?siap suruh mama ambik gambar dia dengan key chain tu~

~melaka~

kenapa sis CK bagi ye?sebab nak bagi penghargaan kat semua yang join Jemari Asmara 2nd Giveaway.dan..jadikan sis CK sebagai referral.best kan?

dan...


CK berjaya dinobatkan sebagai TOP REFERRAL.yeayy!!Rezeki sis CK kan.tahniah :)


saya bernombor 29.hehe.
.
.
.
.
.
.
.
 V


~ha..banyak kan?macam kedai souvenir pun ada.hehe~

nak kenal siapa gerangannya sis CK yang saya maksudkan tu??sila klik banner kat bawah ye~


*thanks a lot sis CK sebab selalu tag saya join contest,ga dan lucky draw.(kami saling tag-mengetag.hehe).lebiu~

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

3 comments:

fieda said...

akak bru gi cek kt peti surat ptg td..x tau la bila sampai smlm atau arini...nk kena wat entry gak la ni...

Anonymous said...

Terima kasih Anim....la susah2 aje buat N3,terharu sgt sbb Anim sudi terima pemberian yg tak seberapa tu.Sayang Anim.

aNiM said...

sis fieda: buat jgn tak buat.hehe.terharu.hari2 nabil nampak posmen tanya saya 'posmen nak hntr keychain mama lagi ke?'kakaka~

sis CK: sama2 :)mestila sudi terima.hehe.siapa tak suka dpt hadiah?hahaha.thanks akk.akk pun penah buat saya jadi top referral tapi saya tak bagi pape pun (ga 11).huhu.sori ye kak.sayang akk juge ^_^