Wednesday, April 20, 2011

GA 11 Siri 10/11

**klik banner untuk join**

tag:
cempaka kuning
sis fieda
dyana

Segmen harian siri 10/11 : 

tugasan 1 : Cari & Menang
tajaan

(a) 

SAYA DAH JUMPA DI SINI
Nama :TAM
Jantina: Betina
Tabiat Kucing: Suka mengesel2kan mukanya ke kaki kita dan yg paling best si TAM suka makan durian!!..


 sila berikan jawapan utk soalan itu

(b)
SAYA DAH JUMPA DI SINI
Nama Penuh: Mohd Naufal B.Ismanizam
Tarikh Lahir: 11/2/2006


(c)

Cari entry ini dan nyatakan ianya adalah kemenangan keberapa kepada
Azatie 

Jawapan : SAYA DAH JUMPA DI SINI
Kemenangan ke-24

tugasan 2 : Komen & Menang
sila komen secara ikhlas & jujur tentang blog
berikan pandangan/pendapat & cadangan untuk menambah baik blog beliau
cth: dari segi design/header/warna dll

(kalau cerita pasal fakta berapa kemenangan & hadiah yg di penah di menangi oleh
 Azatie Sayang - Contest akan mendapat markah bonus)


warna hijau pilihan hati,
memang indah tak dapat disangkal,
header simple blog sis azatie,
letakla gambar saya nak kenal :)

pendapat saya tentang blog sis azatie: 
1) simple dan kemas
2) ringan dan takde widget mengarut
3) tapi susah nak baca entri yang lepas2.kena klik kat older posts je eh?

cadangan saya:
1) buat archive senang sikit nak cari entri yang lepas2.hehe

sis azatie penaja hadiah.
hadiah menarik menawan kalbu,
sis azatie jangan marah 
saya bagi pendapat tulus dari hatiku.

24 kemenangan setakat ini,
puan azatie memang bertuah,
memang gemar join contest sana sini,
rezeki bertambah dapat hadiah.

antara kemenangan yang sis azatie dapat
.
.
.
.
.
.
.
.





dan..antara hadiah sis azatie dapat..
.
.
.
.
.


.
GA 11 Siri 10/11 menarik hati,
untuk join sekali lagi,
hadiah ditaja sis azatie,
kalau nak cuba klik la di sini
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

No comments: