Friday, April 15, 2011

Menang FM dari Melaka dalam GA 11 Siri 4/11.Alhamdulillah..

Alhamdulillah.rezeki lagi :)

Keputusan GA 11 Siri 4/11 dah keluar.saya menang FM untuk tugasan 3.rezeki..

  
tahniah kepada pemenang lain.padlie dan sis fieda :) bestnya sis fieda dapat buku ^_^

update: saya dah terima hadiah top up RM3 dari  nabila suka contest.terima kasih nabila :)

dan..

juga hadiah dari 



LYND AND KIDS COLLECTIONS


dah sampai Rabu 13.4.2011.dah basuh.dan.. 

nabil tak sabar nak pakai.dah pakai pun..haha.happy sangat dapat baju baru :)

Kemenangan ke-7 tahun 2011
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

3 comments:

dyana said...

thniah ye..cmnr nak guna random.org?tls je erk no bape2 n dia akn kua 1 no.sblm 2,org yg buat pertandingan 2 dh bagi tau ke kak anim contestant ke bape?

aNiM said...

dyana: akk pn x sure la dear.mmg ada list name n nombor skali.masa announce list peserta tu kan ada nombor skali kn?nnt masukkan la brp org peserta.lps tu generate.(agaknya la.akk xpnh try lagi)hehe.tq

dyana said...

hahak.btw,thnx!