Tuesday, April 26, 2011

Rezeki Cabutan Bertuah Irma Di London.Alhamdulillah..

Alhamdulillah..nama saya tersenarai antara 23 peserta yang bertuah.bermula dari 12 hadiah, ditambah kepada 15 hadiah dan seterusnya ditambah lagi 8 hadiah menjadi 23 kesemuanya (nasib baik tambah 8 kalau tak, tak tercabut la nama saya tu..hehe) semoga rezeki saudari irma akan bertambah-tambah selepas ini.amiin..

Keputusan penuh boleh disemak di sini


Hadiahnya?

Alhamdulillah..suka sangat2.terima kasih..
kalau nak berkenalan dengan saudari penganjur cabutan bertuah ini,sila klik banner kat bawah.ada banyak resepi sedap-sedap juga kat sana.cakap je nak apa..Resepi blueberry cheese cake?oreo cheese cake?strawberry trifle southampton (teringat adik bongsu saya yang tengah study kat southampton.rindu.haih).ha,terliur tak?gi cari resepi kat sana ye ^_^


**update: saya dah terima hadiah dari ibu hebat @ Aini.terima kasih :)


1 kain sembahyang
1 baucer bernilai RM20 untuk pembelian trial pack di blog ini

**tapi saya macam taktau nak guna ke tak baucer tu..ada sesiapa nak tak?kalau nak kena bagitau saya sebelum 30 april 2011 ya :) first come first serve ^_^

Kemenangan ke-11 tahun 2011
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

4 comments:

nur anis said...

beastnya menang..tahniah..^_^

Anonymous said...

Wah Anim..bestnya hadiah tu.Tahniah3.Happy tengok kawan2 menang.

Nak tag:
http://cempakakuningku.blogspot.com/2011/04/first-giveaway-ibu-balqis.html

Klik nuff n Hb.

Unknown said...

tahniah sis:)

aNiM said...

nur anis: best :) terima kasih..hehe

sis CK: tq sis :) hepi juga tengok sis byk menang :)

nanakimie: tq dear :)