Sunday, April 24, 2011

Menang greeting card dan 1 bookmark dari Zuneta Card Craft :)

Alhamdulillah..
sebenarnya saya tak perasan KEPUTUSAN - GA 11 Siri 4/11 Segmen Tajaan ni.
tadi tetiba terpandang ni...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
V

saya terus klik


dan..saya terus check result kat sini.hehe.perasan menang tak?sekali check memang ada nama saya okeh!


haih.nasib baik.rezeki :) cepat2 saya email zu.takkan la saya taknak.kad yang zu buat comel gile!akhirnya ada rezeki untuk saya :)

*err..siapa la lagi sorang pemenang yang tak perasan nama dia ada tu ek?tahniah kepada semua :)

Kemenangan ke-10 tahun 2011

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

7 comments:

Anonymous said...

thniah!!

Anonymous said...

Wah...Anim menang lagi...Tahniah3

fieda said...

ye la anim....akak pun x perasan...mcmna kita blh x perasan ni...huhu...nsb baik anim alert....:)

aNiM said...

dyana: tq:)

sis CK: rezeki sis..terima kasih:)

sis fieda: haha.tula..sbnrnya keputusan tu announce 19hb.lama dh kn?nasib baik nmpk..kekeke.

zuneta said...

hehehe...semua pakat tak perasan ye...ada lagi sorang belum email ni...anim email jgak penganjur tau...

aNiM said...

zuneta: done :)

toyolkiut said...

wah akak..
tahniah..