Tuesday, April 19, 2011

GA 11 Siri 9/11

**klik banner untuk join**

tag:

Segmen harian siri 9/11 : 

tugasan 1 
Sila buat entry kreatif dan mempromosikan
&
Nyatakan apa produk yg anda inginkan (boleh google gambar ye)
Adalah dimaklumkan Sis-Lin-collection  baru di buka
********************************************************************************
Sis-Lin-collection penaja kali ini,
April 2011 baru dibuka,
nak tau apa yang ada di Sis-Lin-collection ini,
klik banner di bawah sahaja.



Sis Lin menyediakan dan menjual pelbagai jenis kosmetik, pakaian lelaki & perempuan, tudung berfesyen juga barang-barang keperluan rumah.

membaca itu jambatan ilmu,
banyak membaca menambah pengetahuan,
terdapat pelbagai jenis buku,
buku manik Rosita Jaafar pelbagai pilihan.





dan ini dia..buku sulaman glamour manik 3D.best kan?


Sis-Lin-collection baru dibuka,
sokongan pelanggan memang diperlukan,
tengok status item jangan dilupa,
cepat buat reservation atau order kalau dah berkenan.



dah reserve?dah order?cepat bayar ye.hehe.


nak berkenalan lebih lanjut dengan penaja Segmen harian siri 9/11 sila klik banner di bawah ye :)



produk yang saya inginkan
~gambar hasil rompakan dari encik Google.terima kasih~

smoked dress untuk kanak2 perempuan :) saya memang minat sangat dengan produk ini.kalau banyak pilihan lagi saya suka.nak jahit sungguh tangan kayu.hehe.mesin mak saya ada tapi buat perhiasan je.haha.kain baju kurung dari material cotton pun saya suka.untuk wanita dan untuk kanak2.boleh pilih2 untuk raya nanti (eh puasa belum dah cerita raya.hehe)

dan produk yang saya inginkan di Sis Lin kalau ada rezeki menang GA ini (perasan) ialah buku.semua best!hihi


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!