Saturday, April 16, 2011

MamaZakwan's Birthday Giveaway

**klik banner untuk join**

Jika saya ada RM50, saya teringin nak kasi ........................ sebagai hadiah besday Nad@MamaZakwan sebab ....................................


ha..apa tu?perfume.err..tapi tak semestinya yang ni la.hehe.tapi yang ni pun ok juga.wangi^_^

Jika saya ada RM50, saya teringin nak kasi perfume sebagai hadiah besday Nad@MamaZakwan sebab kalau Nad@Mama Zakwan pakai je perfume tu mesti ingat kat saya.kalau perfume tu dah habis pun Nad@Mama Zakwan still boleh simpan botol perfume tu sebagai kenangan :)


So many candles... so little cake.hehe.

ok sis Nad,

*Happy birthday, may this day always be a special one to remember.
*Not just a year older, but a year better.and..
*May this year be your best ever.

oh ya..

bagi cupcakes juga^_^

suka??terima kasih :)

tarikh tutup: 23 april 2011
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

3 comments:

syawalsimpsons said...

mesti nad suke ngan perfume n cupcakes mak ngah la ni..hehhehe...mak lang pun suke gak ngan WOE...best kan bau dier...klo nak beli...x yah susah2 mak kiter kan ada...hohhohhoho

nad said...

tq ye sudi gak join, heheh
gud lux okeh! :)

aNiM said...

sue: kan..order je kt mak.kakaka.

nad: ur welcome :) tq :)