Saturday, April 16, 2011

MamaZakwan's Birthday Giveaway

**klik banner untuk join**

Jika saya ada RM50, saya teringin nak kasi ........................ sebagai hadiah besday Nad@MamaZakwan sebab ....................................


ha..apa tu?perfume.err..tapi tak semestinya yang ni la.hehe.tapi yang ni pun ok juga.wangi^_^

Jika saya ada RM50, saya teringin nak kasi perfume sebagai hadiah besday Nad@MamaZakwan sebab kalau Nad@Mama Zakwan pakai je perfume tu mesti ingat kat saya.kalau perfume tu dah habis pun Nad@Mama Zakwan still boleh simpan botol perfume tu sebagai kenangan :)


So many candles... so little cake.hehe.

ok sis Nad,

*Happy birthday, may this day always be a special one to remember.
*Not just a year older, but a year better.and..
*May this year be your best ever.

oh ya..

bagi cupcakes juga^_^

suka??terima kasih :)

tarikh tutup: 23 april 2011
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

3 comments:

syawalsimpsons said...

mesti nad suke ngan perfume n cupcakes mak ngah la ni..hehhehe...mak lang pun suke gak ngan WOE...best kan bau dier...klo nak beli...x yah susah2 mak kiter kan ada...hohhohhoho

Nad @ MamaZakwan said...

tq ye sudi gak join, heheh
gud lux okeh! :)

aNiM said...

sue: kan..order je kt mak.kakaka.

nad: ur welcome :) tq :)