Thursday, April 7, 2011

X-Lusive K'Tif Contest

**klik banner untuk join**


Jom tengok syarat-syaratnya….

Penyertaan terbuka kepada semua blogger yang berada di Malaysia atau di luar Negara ( yang di luar Negara mestilah mempunyai alamat di Malaysia tau.. )

Mestilah wajib jadi Follower  2 blog aku iaitu QisAina_Kreatif danQisAina_LOVE... ( korang klik ajer kat link ni & pas tu follow kat bahagian follower )
[done]

Buat satu entry dan sertakan gambar kad ucapan yang paling anda sukai.. Maybe ada orang istimewa dah bagi korang sebelum ini.. Lagi menarik kalau kad tersebut adalah hasil tangan anda sendiri.. ( Lagi canggih, lagi mahal markah akan saya berikan )

saya nak wish

kek coklat ni untukmu..
  
[done]

Letakkan tajuk " X-Lusive K'Tif Contest "Jangan lupa masukkan gambar banner contest yang comel di atas dan anda perlu linkkan balik ke entry ini..
[done]

Letakkan banner contest ini di sidebar yang terus link dengan contest ini di blog anda... ( alah, yang kat tepi post tu ler.. Kalau tak letak, penyertaan anda secara automatik ditolak )
[done]

Kalau nak masuk untuk 2 penyertaan anda dikehendaki membuat 2 entry yang berasingan yer. Maksudnya 1 penyertaan 1 entry tau.

Tinggalkan komen anda di ruang komen entry ini beserta id Follower yer... Alah, macam yang blogger lain selalu buat tu ler..
[done]

Tag kepada 3 orang kawan yer…Tapi, lagi ramai lagi bagus tau.. Cayok.. Ramaikan kenalan.. dan pastikan kawan tu dimaklumkan tentang peraduan ini...

tag:

[done]

Tarikh tutup penyertaan pada 25 Mei 2011 
( Sebulan selepas my birthday.. Hehehe.. Sebab aku buat ni pun sempena my birthday.. )  

Hadiahnya akan diberitahu kemudian... Dan pastinya hadiah tersebut tidak akan mengecewakan anda... ( Tak main ler top up h/set ni )

Ha apa tunggu lagi jomlah reramai sertai contest ini.


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

4 comments:

QisAina Kreatif ( 002212275-D ) said...

tq sudi join.. maybe anda salah seorang pemenang.. siapa tahu kan?..

aNiM said...

UR WELCOME..
INSYA ALLAH^_^

QisAina Kreatif ( 002212275-D ) said...

Terima kasih kerana join my contest.. tetapi, Anda perlu pastikan anda sudah follow 2 blog di bawah untuk memudahkan anda mendapat info terkini... dan jika anda sudah follow kedua2nya.. sila maklumkan kembali kepada kami:-

http://qisainakreatif.blogspot.com/ & http://qisainalove.blogspot.com/

aNiM said...

saya dh follow dua2 blog tu masa join :)
id: aNiM